• Gratis bezorging vanaf €40
  • Voor 16.00 besteld (ma - vr), zelfde dag verzonden
  • Niet-goed-geld-terug-garantie
Abonnement

Neem een abonnement en profiteer van 10% korting

Bestel je regelmatig dezelfde producten op hairlabs.nl? Neem dan een laagdrempelig abonnement en ontvang voortaan 10% korting.


Voordelen abonnement

Een Hair Labs abonnement biedt heel veel voordelen. En je zit nergens aan vast.

  1. Je krijgt op iedere levering 10% korting
  2. Het abonnement kun je op ieder moment starten, stoppen, pauzeren of aanpassen
  3. Je bepaalt zelf hoe vaak je geleverd krijgt en je kunt dit altijd aanpassen
  4. Hebben we een speciale klantenactie dan zorgen we dat die ook altijd van toepassing is op je abonnement 
  5. Je betaalt altijd alleen voor de producten die je geleverd krijgt, je loopt dus geen enkel risico
  6. Je ontvangt altijd 10 dagen van tevoren een bericht dat je abonnement er aankomt. Ruim voldoende tijd om nog iets aan te passen, als je dat wilt.
  7. Je betaalt achteraf via automatische incasso, dus je hoeft nooit meer aan je bestelling te denken
  8. Per e-mail of telefonisch via 010 8200 362 geven we je persoonlijk advies over jouw ideale abonnement

Zo werkt het:
1
Kies je producten
Kies jouw favoriete producten en plaats ze in je winkelwagen.
2
Kies voor regelmatig bestellen
Ga naar afrekenen en kies bij Verzending: 'Ik wil deze producten regelmatig bestellen en ontvang een korting van 10%'.
3
Kies je bezorgfrequentie
Klik op het woord 'hier' bij verzending om aan te geven hoe vaak en wanneer je de producten wilt ontvangen.
4
Afrekenen en bevestiging
Kies als betaalmethode 'Automatische Incasso' en reken af.
Je ontvangt vervolgens ook een bevestiging van je abonnement.

Belangrijk om te weten:
  • Het abonnement bestaat uit ALLE producten die in je winkelwagen zitten
  • Is de waarde van je abonnement boven de 40 euro, dan betaal je geen verzendkosten
  • Voor een afwijkend abonnement en advies bel je met onze klantenservice op 010 8200 362 of stuur je een e-mail naar info@hairlabs.nl
  • Om een regelmatige levering te kunnen garanderen kun je je abonnement alleen afsluiten met als betaalwijze automatische incasso. Hierbij wordt de betaling van de betreffende producten bij elke levering pas geïncasseerd nadat de producten zijn geleverd.

Veelgestelde vragen
Abonnement wijzigen, pauzeren of stoppen?

Het Hair Labs abonnement kun je op ieder moment wijzigen, pauzeren of stoppen. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is contact opnemen met de klantenservice. Dit kun je telefonisch (010 8200 362) doen of per e-mail.


Wanneer komt mijn volgende abonnementszending?

Je ontvangt altijd 10 dagen van tevoren een bericht dat je abonnement er aankomt. Ruim voldoende tijd om nog iets aan te passen, als je dat wilt. Dit kun je telefonisch (010 8200 362) doen of per e-mail. We passen alles precies naar jouw wens aan.


Producten eerder of juist later nodig?

Ga je op vakantie en heb je je producten eerder nodig? Of heb je minder gebruikt dan je had gedacht en heb je nog even niets nodig? Geen enkel probleem! Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is contact opnemen met de klantenservice. Dit kun je telefonisch (010 8200 362) doen of per e-mail.


Combineren met andere kortingsacties?

Eventuele andere acties kunnen niet gecombineerd worden met een abonnement. Maar als een andere actie tijdelijk meer voordeel oplevert dan je abonnement, dan kennen we je altijd de actie met het meeste voordeel toe. Zo profiteer je altijd van de beste aanbieding!


Advies op maat

We willen dat jij het abonnement krijgt dat het best bij je past. Daarom geven we je een persoonlijk advies. Bel onze klantenservice op 010 8200 362 of stel je vraag per e-mail. We stellen het perfecte abonnement voor je samen. Je kunt het abonnement altijd eenvoudig weer aanpassen door contact op te nemen met de klantenservice. Dat is zo gebeurd.

  • Ga je meer gebruiken? Verhoog dan de bestelling of laat het vaker leveren
  • Heb je nog over van de vorige keer? Pauzeer dan het abonnement of verlaag de levering
  • Ga je op vakantie? Pauzeer dan het abonnement of vraag de klantenservice om 1 keer niet te leveren
TERUG NAAR BOVEN